سبد خرید 0

چگونه به فروشگاه اینترنتی اسپرت کاران اعتماد کنیم؟

بی شک اعتماد در ارتباطات انسانی نقش مهمی ایفا می کند و اعتماد سازی آغاز ایجاد روابط رضایت بخش و موثر در محیط کسب و کار است. بنیان اعتماد بر صداقت و درستی در گفتار و رفتار استوار است؛ از این رو فروشگاه اینترنتی اسپرت کاران این ویژگی ها را مبنای روابط خود با مشتریانش قرار داده و با انجام اقدامات خاص تلاش کرده است تا در روابط با مشتریانش اعتماد سازی نماید. از جمله اقداماتی که فروشگاه در راستای این اهدف انجام داده است، عبارتند از:

1- دریافت نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره (بالاترین رتبه نماد اعتماد) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزرات صنعت، معدن و تجارت (ای نماد E-Namad)

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی به معنی آن است که اطلاعات فروشگاه و مکان فعالیت آن توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تایید شده و فعالیت فروشگاه قانونی است. همچنین نظارت بر فعالیت های کسب و کارهای مجازی، بررسی مجاز بودن نحوه فعالیت و رسیدگی به شکایات مشتریان بر عهده این مرکز می باشد که با وجود این نماد در سایت، می توانید با اطمینان و خیال راحت اقدام به خرید نمائید. این نماد در قسمت پایین سایت فروشگاه قرار دارد که با کلیک بر روی آن صفحه ای باز می شود که مشخصات فروشگاه، وضعیت اعتبار ای نماد و نام صاحب امتیاز آن را نشان می دهد.

2- دریافت نماد طلایی ساماندهی از مرکز فناوری و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

این نشان بیانگر نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر محتوای دیجیتال و مجاز بودن فعالیت فروشگاه اسپرت کاران بر اساس اصول رسانه های دیجیتال است. این سایت با اخذ نماد طلایی ساماندهی نشان می دهد که محتوای خود را در چارچوب سیاست های کلی نظام ارائه داده است و فعالیت های سایت کاملاً قانونی و مجاز است. این نماد در قسمت پایین سایت فروشگاه قرار دارد که با کلیک بر روی آن صفحه ای باز می شود که در آن مشخصات فروشگاه، معتبر بودن نماد و نام صاحب امتیاز آن مشخص شده است.

3- دارای گواهینامه پروتکل امنیتی Secure Socket Layer یا به اختصار SSL جهت امنیت انتقال اطلاعات

به کمک گواهینامه SSL امنیت انتقال اطلاعات و رمز گذاری اطلاعات خصوصی کاربران تضمین می شود. با باز کردن وب سایت اسپرت کاران در مرورگرتان، در قسمت بالای آن یک علامت قفل سبز رنگ که به معنای ارتباط امن سالم است، نشان داده می‌شود.

4- تائیدیه پرداخت آنلاین از بانک پاسارگاد

فروشگاه اینترنتی اسپرت کاران جهت سهولت و تضمین پرداخت اینترنتی با بانک پاسارگاد قرارداد همکاری دارد. به این ترتیب با درگاه پرداخت الکترونیکی بانک پاسارگاد، پرداخت های آنلاین تحت نظر و قابل پیگیری هستند و مشتریان می توانند با هر نوع کارت بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به خرید کالا از سایت اقدام کنند.

5- فروشگاه اسپرت کاران با خدماتی گسترده دارای دو شعبه فعال در منطقه غرب و شرق تهران می باشد.

این فروشگاه علاوه بر انبار کالا، دارای دو شعبه در شهر تهران می باشد که نشانی و اطلاعات تماس هر کدام از شعبه ها در قسمت پایین سایت کاملاً مشخص است و هر یک از آنها دارای مجوز پروانه کسب از اتحادیه مربوطه هستند. مشتریان می توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی به هر یک از شعبه ها مراجعه کنند یا با تلفن ثابت موجود در سایت تماس بگیرند تا از هویت واقعی فروشگاه اطمینان پیدا کنند که این مورد نیز مدرک معتبری جهت اعتبار این مجموعه می باشد.

6- همکاری با تامین کنندگان و شرکتهای معتبر جهت کسب رضایت صد در صدی مشتریان

فروشگاه اسپرت کاران ضمن عرضه محصولات خود، نمایندگی رسمی از بسیاری از برندها و شرکتهای معتبر می باشد که ملاک انتخاب و همکاری با شرکت های مختلف در درجه اول کیفیت محصولات و بعد از آن خدمات پس از فروش واقعی بوده است. کیفیت محصولات و پشتیبانی 24 ساعته فروشگاه، عامل مهمی در رضایت و اعتماد مشتریان قبلی بوده است که باعث شده روز به روز به تعداد مشتریان ثابت ما در تهران و شهرستانها افزوده شود. همراهی و لطف مشتریان به ما، با هیچ واژه ای قابل وصف نیست.

در مجموع فروشگاه اینترنتی اسپرت کاران تلاش می کند تا با ارائه اطلاعات روشن و شفاف از کل فرایند خرید تا تحویل محصولات و خدمات پس از فروش، در ارتباط با مشتریانش اعتماد سازی نماید. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه، کالا مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از مشاهده تصویر کالا از زوایای مختلف، مشخصات و ویژگی های آن ها را مطالعه کنند.

اسپرت کاران نیز با بیش از 30 سال تجربه، سابقه فروش و ارائه خدمات در حوزه لوازم خودرو می کوشد تا با بکارگیری الگوی رضایت مشتریان و همچنین فراهم نمودن شرایطی نظیر:
تضمین سلامت و اصالت کالا، 7 روز مهلت تست و ضمانت بازگشت کالا، روشهای مختلف پرداخت وجه، ارسال سریع سفارشات به تمام نقاط کشور، بسته بندی استاندارد و کاملاً رایگان و ... همواره بیش از پیش لذت یک خرید هوشمندانه را تحقق بخشد. همچنین تیم پشتیبانی فروشگاه همواره در دسترس است و برای تک تک محصولات، خدمات مشاوره ای ارائه می کند تا مشتریان پیش از خرید هر کالایی، اطلاعات کافی و مناسب با نیاز خود داشته باشند.
فروشگاه اسپرت کاران افتخار می کند که انتخاب شما است و از مرحله انتخاب محصولات تا مرحله تحویل و خدمات پس از فروش در کنار شما می باشد. به این ترتیب می توانید با خاطری آسوده و مطمئن نسبت به خرید از فروشگاه اقدام نمایید. 

 اعتماد، نتیجه فرصتی است که شما در اختیار ما قرار می دهید.

..اسپرت کاران.. فرزندی است که از اعتماد شما خلق شده

همراه شما هستیم؛ مشاوره رایگان قبل از خرید، پشتیبانی فنی پس از خرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 7 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()