سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
کالا برای:

چراغ عقب خودرو

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

همانطور که می دانید برخی از لوازم خودرو جزء دسته پر اهمیت و پر کاربرد قرار می گیرند و معمولاً نقش به سزایی در جلوگیری از سانحه های رانندگی دارند. چراغ عقب خودرو یا همان چراغ خطر یکی از همین موارد است. از آن جایی که آسیب دیدن چراغ عقب دردسر های زیادی با خود به همراه خواهد داشت، بنابراین اگر به هر دلیلی چراغ عقب خودروی شما دچار آسیب شده باید هرچه سریع تر نسبت به تعویض آن اقدام کنید؛ زیرا هشدار به موقع چراغ های خطر به رانندگان دیگر در زمان ترمز گرفتن، تغییر جهت و موارد مشابه، جان شما و سرنشینان را از خطرات و تصادفات احتمالی حفظ می کند.

عموماً چراغ های عقب فابریک در دو مرحله نوردهی دارند و از یک لامپ دو کنتاک استفاده می کنند. مرحله اول هنگام روشن کردن چراغ کوچک خودرو در تاریکی هوا می باشد که میزان نور چراغ عقب ملایم می باشد و در مرحله دوم پر نور شدن چراغ عقب در مواقع ترمز گرفتن است تا به رانندگان پشت سر هشدار کاهش سرعت خودرو را اعلام کند. اما در مورد اغلب چراغ های عقب اسپرت این موضوع متفاوت هست. برای این چراغ ها دو لامپ جداگانه برای چراغ کوچک و ترمز در نظر گرفته می شود که این امر زیبایی عقب خودرو در تاریکی شب را دو چندان می کند.

در این بخش از فروشگاه اسپرت کاران انواع چراغ های خطر فابریک و اسپرت مناسب انواع خودروها موجود می باشد که با توجه به مدل دلخواه می توان آن ها را خریداری کرده و با چراغ آسیب دیده تعویض نمایید. گفتنی است مزیتی که چراغ های اسپرت نسبت به چراغ های فابریک دارند جلوه و زیبایی خاص آن ها می باشد. این دسته از چراغ ها نمایی چشم نواز و زیبا به ظاهر خودروی شما می بخشند. این چراغ های اسپرت در طرح و مدل های مختلف گزینه ای مناسب برای زیبا سازی نمای پشت خودرو می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و با قیمت مناسب محصول مورد نیاز خود را از لیست زیر انتخاب کرده و نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()