سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 9 خرداد 1398 در ساعت 47 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این بار فراری با اسب جادویی خود پا به عرصه خودروهای هیبریدی گذاشته و امیدوار است تا با سرعت از رقیبان سرسخت خود سبقت بگیرد. اگر شما هم از عاشقان دنیای خودروهای اسپرت هستید، انتظارتان به روزهای آخر خود نزدیک شده است. فراری یکی از سردمداران صنعت خودروسازی، این بار با خودروی هیبریدی به دنبال رکورد شکنی است. با اسپرت کاران همراه باشید تا از جزئیات آخرین محصول فراری آگاه شوید!
فراری (Ferrari) یکی از بزرگترین شرکت های صنعت خودروسازی در ایتالیا و جهان است که همیشه به تولید خودروهای سریع معروف بوده و از این حیث در دنیا رکوردار است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت خودروهای لوکس، اسپرت و سوپر اسپرت به فعالیت می پردازد. اما اگر بخواهیم مختصری از پیشینه این شرکت برایتان بگوییم باید گذری به سال 1929 بزنیم؛ انزو فراری (Enzo Ferrari)، مؤسس شرکت فراری، در خانواده ای صنعتگر متولد شد و عاشق مسابقات اتومبیل رانی سرعت بود. همین انگیزه باعث شد تا به ساخت خودروهای اسپرت در شهر مارانلو (Maranello) روی آورد. شرکت فراری خیلی زود پله های ترقی در صنعت خودروسازی را طی نمود و توانسته تا به الان تمام افتخارات خودروهای سرعت را کسب کند و به عنوان برترین تیم مسابقات فرمولا وان شناخته شود. در حال حاضر شرکت فیات، 90 درصد سهام فراری را در اختیار دارد و پیرو فراری (Piero Ferrari) فرزند انزو، مالک 10 درصد از سهام این شرکت خودروسازی می باشد.

سوپر اسپرت هیبریدی فراری تا آخر این ماه معرفی می شود

نوآوری، تکنولوژی، قدرت، سرعت و طراحی زیبا از مهمترین شاخصه هایی است که مهندسان فراری طی این سال ها در طراحی و تولید محصولات خود مورد توجه قرار داده اند. انتظارها به سر رسید و فراری به دنیای خودروهای هیبریدی وارد شده است، این شرکت دومین سوپر اسپرت هیبریدی خود را در 31 می 2019 معرفی خواهد نمود.
سازنده سریع ترین خودروهای اسپرت دنیا، این بار رویه جدیدی در پیش گرفته و ما را با تولید دومین سری خودروهای با آلاینده کم و عملکرد فوق العاده، حسابی متعجب نموده است. خبرها تایید شده و چند روز دیگر به صورت رسمی از این خودرو رونمایی خواهد شد. ما در اسپرت کاران بی صبرانه منتظریم تا از شاهکار جدید فراری اخبار بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم. پیش از آن، این خودرو به صورت پوشیده شده در اطراف شهر مارانلو دیده شد. هیچکس از پروژه خودروی هیبریدی فراری خبر نداشت، اما بالاخره شایعات تایید شد و فراری با نام اولیه F173 در گروه ها و رسانه های اجتماعی حسابی سروصدا به پا کرد.

"سوپر

آنچه که از تصاویر جاسوسی شده می توان فهمید، فراری دست به اثر شگرفی در طراحی زده است، با اینکه عکس ها به اندازه کافی واضح نیست اما با نگاه به عقب خودرو چراغ های چهار کاناله ای را می بینیم که به گفته برخی کاربران، می تواند چراغ های  Chevy Corvette C4 را برایمان تداعی کند. البته یک اسپویلر قوس دار از گوشه چراغ ها امتداد یافته و کل فضای عقب را پوشانده است. چراغ ترمز، زیر اسپویلر قرار گرفته و دو خروجی اگزوز  مشابه با فراری 488 پیستا و F8 Tributo با طراحی جذاب در کنار آن قرار گرفته است. حدستان کاملاً درست است، با خودروی جذابی روبرو خواهیم بود. البته که در این تصاویر نمی توان با اطمینان از جزئیات سخن گفت، اما می توان به برجسته بودن طراحی این محصول نسبت به سایر خودروهای فراری پی برد. در واقع ما بیشتر با یک خودروی توسعه یافته مواجهیم تا خودروی تکامل یافته! طرحی که نوآوری در آن حرف اول را می زند. مدیر طراحی شرکت فراری، فلاویو  مانزونی (Flavio Manzoni) می گوید:
"به شما اطمینان می دهیم که با خودروی منحصر به فردی رو به رو خواهید شد. فراری همیشه از محدودیت های طراحی عبور کرده و بالاترین سطح تکنولوژی را به نمایش گذاشته است. ما همیشه برای رسیدن به حد نهایی تلاش خواهیم کرد، برنامه ای که هیچ گاه متوقف نخواهد شد. به این معنی که ما سطح کار خود را بالا خواهیم برد و این را با خودروی هیبریدی جدیدمان به معرض نمایش خواهیم گذاشت."

سوپر اسپرت هیبریدی فراری تا آخر این ماه معرفی می شود

اگر شایعات دقیق باشد، طبق گزارش اخیر رسانه های آلمانی با سوپر اسپرت هیبریدی مواجه خواهیم شد که از یک پیشرانه V8 با ظرفیت 3.9 لیتری شامل دو توربو شارژر و سه موتور الکتریکی ساخته شده و قدرت 986 اسب بخار را به چرخ ها انتقال می دهد. اگر چیزی که ما شنیده باشیم درست باشد، این خودرو 2 ثانیه زمان لازم دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. یکی از سریع ترین خودروهای حال حاضر دنیا!

سوپر اسپرت هیبریدی فراری تا آخر این ماه معرفی می شود

گویی هویت فراری بر ساخت خودروهای شگفت انگیز عجین شده است و همیشه وعده رانندگی بی نظیر را به هوادارانش می دهد. در واقع فراری به معیاری برای کیفیت زندگی بدل شده و نمادی از همبستگی انسان، ماشین و لذت است. آیا بار دیگر چشم هایمان خیره خواهد ماند؟! عجله نکنید و از این فرصت چند روزه تا معرفی این خودروی هیبریدی سوپر اسپرت بهره کافی را ببرید. به زودی شاهد دومین خودروی ترکیبی فراری خواهیم بود و شاید نسل آینده خودروها را برایمان ترسیم کند، زیرا فناوری حرف اول را در شرکت فراری می زند.
جدیدترین خودروهای سرعتی شرکت هایی نظیر فراری، لامبورگینی، بوگاتی، مک لارن و غیره از جذابیت های خاصی برای ما ایرانی ها برخوردار بوده، از این رو این اتفاق با استقبال هواداران فراری در ایران رو به رو خواهد بود. این موضوع باعث شد تا ما در سایت اسپرت کاران که به عنوان یکی از فروشگاه های مرجع لوازم تزئینی و اسپرت خودرو فعالیت می کند، ابعاد مختلف این خبر را پوشش دهیم و به بررسی آن بپردازیم. در نتیجه برای اینکه اطرافیان و دوستانتان را از جدیدترن اخبار مربوط به تکنولوژی خودرو با خبر کنید، مطالب ما را به اشتراک بگذارید!

منبع : motor1

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 7 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()